Krepšelyje nėra produktų.

TIK 24 VALANDAS – „1 + 1“ visoms Lecler kaukėms!→

Pristatymas ir grąžinimas

PRISTATYMAS

Užsakytas prekes interneto parduotuvėje pristatome visoje Lietuvoje ir Jūsų patogumui, siūlome šiuos skirtingus būdus:

  • pristatymas į namus (su kurjerių tarnyba)
  • prekių atsiėmimas “Omniva paštomate
Pristatymo būdai Sąlygos Kaina
OMNIVA paštomatai Siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas. Į didžiųjų miestų paštomatus siuntos pristatomos ir šeštadieniais. 2,49 Eur, jei užsakymo suma nesiekia 50 Eur. Jei užsakymo suma didesnė, pristatymas – nemokamas.
kurjeris Siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas. Savaitgaliais ir švenčių dienomis siuntos nepristatomos. 2,99 Eur, jei užsakymo suma nesiekia 50 Eur. Jei užsakymo suma didesnė, pristatymas – nemokamas. Užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas 31,86 Eur už siuntinį mokestis.

Svarbu! Priimdami iš kurjerio siutinį ar pasiimdami jį OMNIVA paštomate, patikrinkite, ar nėra pažeista pakuotė ir prekės. Jei taip atsitiko, pažymėkite tai gavimo dokumente ir informuokite mus el.paštu [email protected] per 3 kalendorines dienas.

GRĄŽINIMAS

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Tokiu atveju:

  • Prekės pakuotė neturi būti pažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
  • Prekė negali būti pradėta naudoti ar bandyta naudoti.
  • Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte užpildyti prašymą grąžinti prekę:

Gavę jūsų prašymą, su jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą.

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Klientas gavęs nekokybišką prekę turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu arba el. paštu ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.
Tokiu atveju:

  • Prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.

Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas

Šiuo metu neturime Atsiprašome, bet šiuo metu prekės neturime. Įrašykite savo el. pašto adresą ir informuosime jus, kai prekę turėsime.